Дослідницька компанія Canalys опублікувала дані продажів розумних годинників та браслетів в першому кварталі 2018 року. Поставки носяться розумних аксесуарів виросли на 35% в порівнянні з минулим роком до позначки 20,5 млн пристроїв. Левову частку доходу - 80% - забезпечили розумні годинник, хоча вони займають всього 43% в структурі продажів, що легко пояснюється більш низькою вартістю фітнес-браслетів і інших носяться гаджетів базового рівня.
Як і раніше, однозначними лідерами сегмента залишаються компанії Apple і Xiaomi з часткою близько 18% кожна, які поставили на ринок в першому кварталі 3,8 млн і 3,7 млн розумних пристроїв відповідно. Зростання продажів яблучних пристроїв пов'язаний з виходом на ринок третього покоління годин Apple Watch Series 3 з LTE-функціональністю, за даними Canalys ця модель займає 59% ринку всіх розумних годин з вбудованими LTE-модулями.
У свою чергу 90% продажів Xiaomi доводиться на фітнес-браслети сімейства Mi Band. Відзначимо, що з виходом нової моделі Mi Band 3, анонс якої запланований на 31 травня , Ситуація може змінитися на користь Xiaomi. Останні три місця в першій п'ятірці лідерів займають компанії Fitbit, Garmin і Huawei з частками ринку 11%, 7% і 6% відповідно. Всі інші гравці займають сумарно 40% обсягу сегмента.
Цікаво, що якщо говорити про розумних годинах, то другим номером такого рейтингу виступає Garmin, якому вдалося поставити на ринок 1 млн розумних годин в першому кварталі 2018 року. Продукція компанії в першу чергу орієнтована на спортсменів і ентузіастів здорового способу життя, яким важливо отримати GPS-треки і дані про серцевому ритмі під час пробіжок і занять спортом. А ось в структурі продажів Fitbit розумні годинник займають всього 24%, що не дозволило компанії обігнати Garmin в рейтингу більш просунутих носяться пристроїв.
джерело: Canalys