{ Новости Бизнеса } Все будет замечательно...
войти на сайт Бесплатно можно смотреть фильмы онлайн и не забудьте о шаблоны dle на нашем ресурсе бесплатно скачать фильмы c лучшего сайта

Десонг Ра, президент Samsung Electronics Україна: «До 2020 року Samsung прагне поєднати всі свої продукти в одну екосистему»

На початку цього року український офіс Samsung очолив новий президент, ним став Десонг Ра, який вже працював в нашій країні з 2005 по 2009 рік

На початку цього року український офіс Samsung очолив новий президент, ним став Десонг Ра, який вже працював в нашій країні з 2005 по 2009 рік. Ми вирішили поспілкуватися з ним про стан суб'єкта економічної діяльності в Україні, її планах і можливостях.

Як ви оцінюєте роботу українського офісу Samsung? Які сильні та слабкі сторони роботи компанії в Україні ви могли б відзначити?

Офіс Samsung в Україні ми відкрили в 1996 році, і за весь цей час нам вдалося побудувати правильну організаційну структуру з хорошою командою, здатною приймати розумні рішення. Також завдяки високій репутації бренду Samsung, нам вдається залучати співробітників з відмінними професійними якостями. Це одна з сильних сторін українського офісу нашої компанії. А що стосується слабких сторін, то, на жаль, купівельна спроможність в Україні залишається на невисокому рівні в порівнянні з такими розвиненими країнами як США або Великобританія, де громадяни мають більше можливостей купити просунуті і преміальні продукти. Український ринок більшою мірою орієнтується на функціональні, але доступні пристрої, в той час як топовий сегмент є порівняно невеликим, що безпосередньо впливає на розміри і можливості зростання бізнесу в Україні. Проте, розвиток в преміальному сегменті - це те, над чим український офіс Samsung зараз працює.

Починаючи з цього року ситуація на українському ринку стала краще?

Основні труднощі на українському ринку були 3-4 роки тому, але починаючи з минулого року ми побачили виразні ознаки його відновлення, і розраховуємо, що його зростання продовжиться і в цьому році.

Чи є у Samsung проблеми з веденням бізнесу в Україні? Що нашій країні варто було б зробити, щоб Samsung було цікавіше більше в неї інвестувати?

Компанія Samsung є одним з великих платників податків в Україні, і ми віримо у важливість чесності, тому працюємо тільки в рамках чинного законодавства. Але для компанії, яка йде цим шляхом в Україні є труднощі, пов'язані з гравцями ринку, які використовують прогалини в законах або навмисне порушують їх, щоб імпортувати товари без сплати податків. Завдяки цьому, вони мають перевагу в ціні. І нас, як компанію, яка сертифікує свої пристрої і інвестує в локалізацію сервісів і контенту для користувачів, це робить менш конкурентними. Адже для Samsung дуже важливо забезпечувати споживачам високу якість товарів і післяпродажного сервісу. А пристрої, які були завезені в країну не належним чином і продаються за нижчою ціною, не гарантують правильну працездатність. Візьміть наприклад мобільні телефони, наші офіційні моделі ми тестуємо першій-ліпшій нагоді локального оточення, щоб забезпечити їх оптимальну роботу в мережах місцевих операторів. Безумовно, є загальноприйняті стандарти, при яких будь-який телефон буде працювати в мобільній мережі, але це не означає, що він буде працювати ідеально в мережах українських операторів. Тому що в кожній країні є свої особливості, включаючи різну архітектуру, базові станції, відстані між ними, різну ємність мережі і природний ландшафт. І ми звертаємо увагу на ці, здавалося б несуттєві, речі під час тестування своїх телефонів. Тому в Samsung є певні побоювання з приводу досвіду експлуатації споживачами неофіційно імпортованих пристроїв, які продаються на українському ринку. І якщо держава зможе вирішити цю проблему, то глобальний офіс Samsung буде готовий збільшити інвестиції в Україну.

На яких напрямках бізнесу ви плануєте сфокусувати роботу українського офісу Samsung?

Samsung утримує лідерські позиції в продажах цілого ряду продуктів. Уже 12 років ми є номером один на ринку телевізорів, також ми перші на ринку смартфонів, холодильників і багатьох інших пристроїв. Раніше всі наші продукти продавалися окремо і таргінг на різні аудиторії, але зараз, і це не тільки бачення Samsung, але і фокус решти світу, індустрія електроніки повинна об'єднати всі пристрої, щоб підвищити зручність роботи з ними і запропонувати користувачам нові можливості. До 2020 року Samsung прагне поєднати всі свої продукти в одну екосистему, це вже було озвучено нашим CEO на початку цього року. Сьогодні у Samsung є телевізори з Smart TV, смартфони, роботи-пилососи та навіть холодильники, пральні машини з Wi-Fi. Але те, чого ми хочемо досягти на цьому поприщі - це не тільки підключаються до інтернету пристрою, а цілі сценарії їх використання, які можуть полегшити повсякденні завдання користувачів. Тому основний фокус Samsung, в тому числі в Україні, полягає не тільки в характеристиках окремих пристроїв, але також в реалізації їх можливості з'єднуватися один з одним і обмінюватися інформацією.

Продажі яких пристроїв для компанії в цьому році в пріоритеті?

Серед продуктів Samsung Electronics, безумовно, одне з ключових місць займають смартфони, ринок яких все ще активно росте. Але для кінцевих користувачів важливі різні пристрої, будь це пральна машина, пилосос або мікрохвильова піч. Тому Samsung прагне пропонувати збалансоване портфоліо продуктів. В українському офісі ми також намагаємося покрити найрізноманітніші потреби наших користувачів, при цьому нам важливо підвищити привабливість бренду серед молодих людей, у яких відрізняються як стиль життя, так і потреби. Бренд Samsung повинен залишатися молодим.

Чи є у вас в планах запустити платіжний сервіс Samsung Pay?

Зі свого позиції мені це складно коментувати, тому що розвитком Samsung Pay і веденням черговості його запуску в різних країнах займається штаб-квартира Samsung. Тому можу тільки відзначити, що вони будуть запускати сервіс в залежності від своїх можливостей.

Але на вашу думку, для Samsung має сенс запускати Samsung Pay після того, як Google запустив в Україні Google Pay, а Apple відповідно Apple Pay, або це вже не важливо?

Мені дуже шкода, що ми не запустили Samsung Pay в Україні до того, як почав працювати Apple Pay. Але я вірю, що в кінцевому підсумку саме Samsung Pay стане тим сервісом, яким будуть задоволені українські користувачі.

Ви вже працювали в Україні з 2005 по 2009 рік, як на вашу думку за цей час змінився український ринок? Чи змінилися переваги покупців?

Безумовно, але це стосується не тільки українського ринку, світ змінює дуже швидко. У 2005 році в Україні ми продавали мобільні телефони у яких були кнопки, і користувачі звертали більше уваги на дизайн. Зараз він теж важливий для покупців, але вже не настільки, як хороший дисплей або камера, яких в минулому просто не було в мобільних пристроях через обмеження в технологіях. Сьогодні потенціал смартфонів просто величезний. Наприклад, якщо людина любить музику, то в Galaxy S9 він отримає відмінну якість звуку вже з коробки завдяки технології Dolby Atmos і гарнітурі від AKG. У минулому покупцям довелося б для цього вибирати окремий музичний плеєр або спеціальну версію телефону. Також сьогодні ми бачимо розквіт голосових помічників в смартфонах. І хоча наш Bixby поки має мовні обмеження, але за ним стоїть величезний обсяг даних, завдяки якому він розуміє ваші звички, патерни використання і допомагає використовувати смартфон так, як зручніше вам. І всі ці можливості не існували раніше.

В останні кілька років українські покупці почали більше звертати увагу на ціну товарів, при цьому вартість смартфонів Samsung з кожним роком підвищується, особливо якщо говорити про флагмани. Чи не плануєте ви змінювати цінову політику щодо України?

Насправді виходить навпаки. Якщо порівняти смартфони, що вийшли кілька років тому, з сучасними моделями, то при тому ж рівні продуктивності ціна нових апаратів буде набагато нижче. Що стосується флагманів, то підвищення їх вартості - це не якась політика Samsung, компанія використовує дорогі компоненти, щоб користувачі отримали відмінний набір характеристик. Саме тому ціна флагманських моделей не знижується так, як в бюджетному і середньому сегменті ринку. Samsung - це інноваційна компанія, і з кожним новим флагманським смартфоном ми прагнемо представити те, чого раніше не було. При цьому, у Samsung є розробки, які дозволяють створити навіть більш просунуті пристрої, але якщо ми бачимо, що це виллється в занадто високу ціну для користувачів, то ми не займаємося комерціалізацією цих технологій.

Останнім часом Samsung в Україні активно просуває флагманські смартфони і моделі середнього рівня, якщо у вас плани збільшити присутність в середньому і бюджетному сегменті?

Це стосується не тільки офісу Samsung в Україні, глобально наша компанія проводить дослідження, і щороку розробляє стратегію по сегментах ринку. Виходячи з цих даних Samsung виробляє смартфони і створює пропозиції, які повинні задовольнити потреби покупців в кожному сегменті. Тому насправді ми фокусуємося не тільки на флагмани або моделях середнього рівня, у нас збалансована лінійка пристроїв, яка будується на основі дослідження споживчих запитів.

Чи задоволені ви роботою фірмових магазинів Samsung, плануєте далі їх розвивати? Будете запускати онлайн-магазин?

Я пишаюся тим, що тут є фірмові магазини Samsung. Коли я раніше працював в Україні їх було близько семи, і в той час налічувалося лише кілька країн, в яких у Samsung фірмові точки продажів були в такій кількості. Це був початковий період їх розвитку, і, як видно, в Україні з самого початку було досить багато магазинів компанії. При цьому самі фірмові магазини Samsung - це те місце, куди покупці можуть вільно прийти і спробувати нові можливості пристроїв Samsung і отримати відмінне сервісне обслуговування. Тому я вважаю, що вони дуже важливі в Україні, і вірю, що це не тільки точка продажів, але і місце, де бренд може себе уявити, дозволивши покупцям більше дізнатися про Samsung і про потенціал компанії. Що стосується розвитку, то час від часу ми змінюємо концепцію їх дизайну виходячи з глобальних рекомендацій компанії. Але збільшення кількості магазинів зараз не є нашим пріоритетом. Безумовно, якщо з'явиться нова цікава локація, то ми можемо її обговорити, але в цілому основний фокус сьогодні - це ще більше підвищити стандартні обслуговування в наших фірмових магазинах. У нас зараз немає онлайн магазину, сайт Samsung в Україні використовується для надання користувачам інформації, і ми поки не плануємо це змінювати.

В цілому, чого варто очікувати українським споживачам від Samsung в наступні кілька років? Чи плануєте розвивати сервісне обслуговування і додаткові сервіси?

Більшість з того що Samsung представить глобально, ми будемо запускати в Україні. Безумовно, іноді це займає більше часу, іноді затримується, компанія робить зусилля, щоб покупці в Україні отримували ті ж продукти і сервіси, що і у всьому світі.

Як ви оцінюєте роботу українського офісу Samsung?
Які сильні та слабкі сторони роботи компанії в Україні ви могли б відзначити?
Починаючи з цього року ситуація на українському ринку стала краще?
Чи є у Samsung проблеми з веденням бізнесу в Україні?
Що нашій країні варто було б зробити, щоб Samsung було цікавіше більше в неї інвестувати?
На яких напрямках бізнесу ви плануєте сфокусувати роботу українського офісу Samsung?
Продажі яких пристроїв для компанії в цьому році в пріоритеті?
Чи є у вас в планах запустити платіжний сервіс Samsung Pay?
Але на вашу думку, для Samsung має сенс запускати Samsung Pay після того, як Google запустив в Україні Google Pay, а Apple відповідно Apple Pay, або це вже не важливо?
Ви вже працювали в Україні з 2005 по 2009 рік, як на вашу думку за цей час змінився український ринок?

Бизнес новости © 2016 Мой самый лучший блог!