{ Новости Бизнеса } Все будет замечательно...
войти на сайт Бесплатно можно смотреть фильмы онлайн и не забудьте о шаблоны dle на нашем ресурсе бесплатно скачать фильмы c лучшего сайта

KSB SuPremE - перший серійний реактивний синхронний двигун

  1. Складові переваги двигуна SuPremE
  2. надійність
  3. Сумісність з системами IE2
  4. екологічність
  5. Додаткове зменшення енерговитрат
  6. приклад реалізації

Вимоги стандартів енергоефективності ЄС постійно посилюються. Підраховано, що половина всієї споживаної Євросоюзом енергії йде на харчування електродвигунів, причому 20-25% цього обсягу використовується для живлення електронасосів. Тому не дивно, що нові стандарти енергоефективності знову підвищують вимоги до експлуатованих на території ЄС електронасос. Тут необхідно зробити застереження: нормативи Євросоюзу, здебільшого застосовні до асинхронних двигунів як найбільш поширеним і застосовуваним в самих різних додатках, і практично забувають більш ефективні технології - такі як синхронний двигун. Вимоги стандартів енергоефективності ЄС постійно посилюються

Аналіз існуючих сьогодні насосних систем показав, що більшість електродвигунів практично не експлуатуються в режимі номінального навантаження, натомість основну частину часу вони працюють з частковим навантаженням. Наприклад в Європі двигуни, як правило, експлуатуються на рівні не вище 60% від номінальної потужності. Показники енергоефективності в цьому випадку значно нижче розрахункових, в той час як законодавчо встановлюються нормативи для електродвигунів враховують тільки роботу при номінальному навантаженні. Для того, щоб вирішити це протиріччя, концерн KSB розробив новий реактивний синхронний двигун SuPremE, що комплектуються частотним перетворювачем PumpDrive. При повному навантаженні KSB SuPremE демонструє дуже високу ефективність. Але основна перевага KSB SuPremE полягає в тому, що і при частковому навантаженні його ефективність настільки велика, що залишає далеко позаду всі відомі альтернативні варіанти. Аналіз існуючих сьогодні насосних систем показав, що більшість електродвигунів практично не експлуатуються в режимі номінального навантаження, натомість основну частину часу вони працюють з частковим навантаженням

Таким чином двигун KSB SuPremE є єдиним правильним вибором у порівнянні з застосовуваними сьогодні іншими електродвигунами для роботи в зоні часткового навантаження. Двигун KSB SuPremE з контрольованою частотою обертання - це свого роду енергетична дієта: 60% економії досягається за рахунок контролю частоти обертання, а додаткову економію до 30% забезпечує сам двігатель.Діаграмма показує ефективність двигуна SuPremE при потужності в 7,5 кВт і частотою обертання 1 500 об / хв в порівнянні з 2-полюсним асинхронним двигуном, що відповідає вимогам стандарту енергоефективності IE3, що вступає в чинності 1 січня 2015 року.


SuPremE зумів обігнати свого часу: вже сьогодні він повністю відповідає нормативам енергоефективності IE4, який вступить в дію тільки в 2017 році.

Складові переваги двигуна SuPremE


ефективність

Двигуни KSB SuPremE здатні ефективно працювати на різних частотах. При роботі в розрахунковій точці SuPremE перевершують звичайні асинхронні двигуни з ККД. При частковому завантаженні різниця ККД стає ще більш вражаючою (див. Графік). Такий виграш в енергоспоживанні пояснюється тим, що двигун KSB SuPremE не є системою з прямим пуском (DOL-starting), що вимагає додаткового живлення для власної роботи.

надійність

Використання загальнодоступних довговічних матеріалів, доведений до абсолюту принцип магнітного опору і тривалий термін служби підшипників - це ті складові, які роблять двигун KSB SuPremE довговічним, надійним і дозволяють ні в чому не поступатися двигунів дру-
гих типів. Ймовірність виходу двигуна з ладу додатково знижується за рахунок відсутності необхідності в датчиках положення ротора. Знижена температура ротора позитивно впливає на термін служби підшипників, роблячи його навіть більш тривалим, ніж термін служби під шіпніков в стандартних асинхронних двигунах.

Сумісність з системами IE2

Якщо система спроектована для асинхронного двигуна за стандартом IE2, на його місце завжди можна встановити двигун SuPremE, т. К. Типорозміри нового рішення повністю повторюють типорозміри застарілого двигуна за стандартом IE2. У разі використання SuPremE замість закладеного в проект двигуна IE2 можна не сумніватися в тому, що завдання буде вирішена набагато ефективніше.

екологічність


Двигун SuPremE не використовує постійних магнітів, вироблених з рідкоземельних елементів (видобуток цих матеріалів пов'язана із забрудненням навколишнього середовища), тому його «екологічний відбиток» (ступінь негативного впливу на навколишнє середовище) значно нижче показників синхронних або асинхронних двигунів з постійними магнітами. Тобто, можна говорити про те, що двигуни KSB SuPremE вносять істотний внесок в виживання всієї нашої планети.

Додаткове зменшення енерговитрат

Пластини ротора сконструйовані таким чином, щоб зробити роботу двигуна KSB SuPremE абсолютно гладкою, рівною і тихою.


приклад реалізації

Вихідні умови: закритий контур охолоджуючої системи використовується для кондиціонування повітря і виробничих об'єктів.

Вжиті заходи: заміна одного з відцентрових насосів, встановлених у виробничих цехах на систему KSB, що включає:

  • синхронний двигун 18,5 кВт (KSB SuPremE з PumpDrive S MM, типорозмір С)
  • частотний перетворювач PumpDrive
  • пристрій контролю параметрів гідравлічної системи PumpMeter

результат:

  • економія електроенергії: близько 371 МВт • год на рік, що в грошово еквіваленті перевищує 15 700 Євро / рік
  • зменшення викиду CO2 з 1 900 т в рік більш ніж на 74,7%

Отже, ми переконалися, що реактивний синхронний двигун KSB SuPremE більше, ніж будь-який інший, гідний називатися енергоефективним двигуном. Електродвигун KSB SuPremE - це єдиний двигун з перетворювачем частоти, який відповідає вимогам ефективності IE4, і при цьому не містить магнітів. Тому він не тільки економно витрачає електроенергію, але і допомагає оптимізувати використання інших ресурсів. Отже, ми переконалися, що реактивний синхронний двигун KSB SuPremE більше, ніж будь-який інший, гідний називатися енергоефективним двигуном


Бизнес новости © 2016 Мой самый лучший блог!