- Через банкомат Газпромбанку
- У відділенні банку
- Відео урок
- Як змінити номер?
- Телекард
- Mobipass GPB
- Можливості особистого кабінету
Особистий кабінет Газпромбанку дозволяє клієнтам стежити за станом рахунку в режимі онлайн за допомогою комп'ютера або мобільного пристрою. Розглянемо всі особливості особистого кабінету.
Особистий кабінет Газпромбанку доступний через систему «Домашній банк». Доступна система всім приватним клієнтам (для всіх юридичних і фізичних осіб без винятку), що є клієнтами Газпромбанку. Для входу в систему необхідний інтернет, встановлений на комп'ютер, телефон, планшет або будь-яке інше пристрій. Інтернет-банкінг вимагає логін і пароль для входу та реєстрації в системі. Такі дані може мати тільки клієнт Газпромбанку, стороння особа не зможе увійти в «Домашній банк».
Для фізичних осіб та юридичних доступні два способи отримання цих даних:
- Через банкомат Газпромбанку.
- У співробітника-консультанта у відділенні банку.
Через банкомат Газпромбанку
Не так вже й складно зрозуміти, як підключити через банкомат систему. Такий спосіб заощаджує час, тому що людина не залежить від часу роботи відділення та місця (банкомати Газпромбанку розташовані в більшій кількості і доступ до них цілодобовий).
Для отримання пароля і логіна у людини повинна бути зарплатна дебетова або кредитна карта. Але підійдуть тільки карти, які мають мікропроцесор.
Щоб зареєструвати карту в системі «Домашнього банку» необхідно:
- Вставити карту і ввести пін-код.
- Знайти дбав «Реєстрація послуг».
- Вибрати пункт «Домашній банк».
- Натиснути на клавішу «Реєстрація нового клієнта».
- Прочитати логін і пароль з екрану банкомату або попросити роздрукувати чек з даними.
- При бажанні можна підключити послугу Telecard і тоді на мобільний телефон прийде смс з логіном і паролем для входу.
Надання послуги отримання пароля і логіна за допомогою банкомату абсолютно безкоштовне.
У відділенні банку
Для отримання даних необхідно прийти у відділення Газпромбанку з паспортом. Консультант самостійно зареєструє користувача в системі і в запечатаному конверті видасть логін і пароль, за яким можна здійснити вхід в «Домашній банк».
Логін і пароль активні протягом двох діб, після необхідно буде заново отримувати дані в Газпромбанку.
Робиться це для обережності. Є і ще одна схема для посилення безпеки - на прив'язаний номер телефону завжди приходить одноразовий пароль для підтвердження, що саме користувач здійснює вхід в особистий кабінет.
Установка програми на комп'ютер не потрібно, в систему можна входити, використовуючи браузер. Для телефонів і планшетів розроблено спеціальний додаток, що дозволяє зайти в систему.
В особистому кабінеті є безліч функцій, що дозволяють постійно стежити за операціями за рахунком. Завести особистий кабінет бажано всім клієнтам Газпромбанку
Відео урок
Як увійти в систему?
Зареєструватися в системі і отримати доступ досить просто. Найскладніше вже позаду і коли на руках є логін і пароль увійти в особистий кабінет не складе проблеми.
Всі дії проводяться online, тобто з доступом до інтернету:
- Першим же ділом людина повинна відкрити офіційний сайт Газпромбанку.
- У правому верхньому куті буде вкладка «Особистий кабінет».
- У віконці необхідно ввести наявні логін і пароль для входу.
- Система відправить код підтвердження на телефон користувача.
- Його потрібно вести в спеціальне поле протягом п'яти хвилин.
- Після входу необхідно перейти в розділ налаштувань і змінити одноразові дані на постійні для більш надійного захисту особистого кабінету Газпромбанку. Пароль повинен складатися з букв і цифр (бажано близько десяти), і разом з логіном повинен легко запам'ятовуватися клієнтом, щоб не довелося відновлювати дані.
Домашня сторінка особистого кабінету має зрозумілий і простий інтерфейс, і розібратися не складе труднощів. Якщо виникнуть труднощі з управлінням «Домашнім банком» можна зателефонувати на безкоштовний номер 8 (800) 100-00-89.
Дзвінки краще здійснювати з прив'язаного до системи телефону, щоб співробітник банку зміг швидше переконатися, що дзвонить дійсно клієнт.
Як змінити номер?
При необхідності змінити номер телефону, прив'язаний до системи інтернет-банкінгу, завжди можна за допомогою банкомату.
необхідно:
- Вставити картку в банкомат і вести пін.
- Перейти в розділ «Реєстрація послуг».
- Знайти пункт «Домашній банк».
- Вибрати «Змінити номер телефону».
- Далі банкомат видасть на екран поля для введення даних, після чого операція буде успішно проведена.
Телекард
Телекард - це мобільний додаток, що дозволяють мати доступ до особистого кабінету Газпромбанку за допомогою будь-якого пристрою з доступом до інтернету. Його можна скачати з інтернету, а також із спеціальних магазинів (AppStore, PlayMarket). Додаток дозволяє з більшим комфортом користуватися опціями і послугами Газпромбанку. Оплатити кредит, подивитися баланс на карті, перевести гроші, поповнити рахунок на телефоні - все це можна зробити за допомогою Телекард. Користуватися ним дозволено в будь-якій країні і з будь-якого пристрою, хоч кожен день заходити в особистий кабінет з нового телефону.
При триразовому веденні неправильного пароля буде заблокований акаунт у Телекард. Відновлювати доступ доведеться за допомогою звернення до відділення Газпромбанку. Тому краще створити запам'ятовується пароль або записати його в недоступному для інших місці.
Відео
Mobipass GPB
Ця програма дозволяє генерувати самостійно одноразові паролі для входу в особистий кабінет Газпромбанку. З ним не потрібно чекати приходу смс від банку, а можна самостійно зайти в систему. Додаток встановлюється звичайним шляхом на телефон, а в банкоматі клієнт отримує код доступу (інформація по картці - підключення послуг - код активації Mobipass).
Користуватися додатком вигідно людям, часто здійснюють вхід в особистий кабінет і проводять велику кількість операцій з рахунками в режимі онлайн. Плата за користування додатком становить 13 рублів, тому якщо не хочеться переплачувати, то можна і почекати безкоштовного смс від оператора.
Можливості особистого кабінету
Особистий кабінет доступний постійно в будь-який час доби.
Він має безліч можливостей:
- Доступна виписка по картці або будь-яким рахунком.
- У «Домашньому банку» можна оплачувати послуги ЖКГ (оплата комунальних платежів проводиться швидко і зручно, без необхідності стояти в черзі).
- Оплата послуг мобільного оператора (поповнення рахунку).
- Дозволено перевіряти свої платежі, дивитися календар, встановлювати функцію автоматичних відрахувань.
- На офіційній сторінці доступні дані для клієнтів Газпромбанка про вигідні пропозиції та акції (можна взяти вигідний кредит, оформити картку і т.д.)
- Доступно взяття кредиту, його погашення, перегляд всіх даних.
- Можна відкрити депозит на вигідних умовах, перераховувати на нього гроші з картки (підійде будь-яка платіжна карта, навіть кредитна).
- Клієнту дозволено відкривати і закривати рахунки.
- Доступна послуга замовлення квитків.
- Можна брати участь в спеціальних акційних програмах від Газпромбанку.
- Можна купувати цінні папери.
- Дозволено переглядати зміни курсу валют.
- Скуповувати і продавати дорогі метали може будь-який користувач.
Послугу «Домашнього банку» Газпромом надається всім клієнтам абсолютно безкоштовно. Така вигідна опція як особистий кабінет дозволяє клієнтам постійно бути в курсі всіх змін на фінансовому ринку, а також простежувати всі операції за власними рахунками. Віддалений доступ уможливлює проведення безлічі операцій дистанційно і швидко з меншою витратою сил і часу людини.
Як змінити номер?