{ Новости Бизнеса } Все будет замечательно...
войти на сайт Бесплатно можно смотреть фильмы онлайн и не забудьте о шаблоны dle на нашем ресурсе бесплатно скачать фильмы c лучшего сайта

Star Wars: Empire at War

  1. технології
  2. Космічний коктейль вселенського масштабу
  3. Всесвітня глобалізація
  4. орбітальний удар
  5. Штурм землі-матінки
  6. "Але і цієї ще не все!" (С)
  7. Diagnosis
  8. Pro:

технології

API MS DirectX 9.0 Engine Свій Піксельні шейдери 1.1 Вершинні шейдери 1.1 Управління анизотропной фільтрацією Немає Управління антиалиасинг Є Управління частотою оновлення екрану Є Широкоекранний режим Є Підтримка дозволу 1280х1024 Є Звук Dolby Surround, EAX, EAX 2, EAX 3, EAX 4 Остання доступна версія 1.02 Для рецензії використовувалася версія 1.0

Системні вимоги

Процесор Мінімальний: Intel Pentium 4 1 ГГц або AMD Athlon 1 ГГц
Рекомендований: Intel Pentium 4 2.0 ГГц або AMD Athlon XP 2000+ Пам'ять Мінімальний об'єм: 256 МБ
Рекомендований об'єм: 512 МБ Відеокарта Мінімально: DirectX сумісна відеокарта c 32 МБ
Рекомендується: c 64 МБ пам'яті CD / DVD Мінімально: 8x CD-ROM
Рекомендується: 16x CD / 16х DVD-ROM HDD Для установки гри: 2.5 ГБ
Для роботи гри: 500 МБ ОС Windows 2000 і XP SP1 / SP2 і DirectX не нижче 9

Тестова система

Процесор AMD Athlon XP 3200+ Пам'ять 1024 МБ DDR PC3200 Відеокарта NVIDIA GeForce 6600 (530/650) 128 МБ Аудіокарта Creative Audigy 2 CD / DVD NEC DVD DV-5800C 16x HDD Samsung SV0602H 60 ГБ ОС Windows XP SP1 + DirectX 9c

Мало хто хоче пити сиру воду. Нікого не змусити з апетитом наминати суху, гірку масу. Хіба що рафінад можна гризти без відрази, та й то недовго. Всім подавай кави. Гарячий, підбадьорливий напій, що своїм ароматом зводить з розуму будь-якого, пристрастившегося до цього наркотику. А окремо споживати його компоненти чомусь ніхто не бажає, верне носа і гидливо морщиться. "Кава хочу! Чуєш? Кава! І з вершками! І цукру більше!"

Космічний коктейль вселенського масштабу

Рецепт приготування напою під назвою SW: Empire at War досить очевидний: 200 мл майстер-оріоновской закваски, одна чайна ложка Homeworld, три шматочки Ground Control 2 і найніжніші вершки від дідуся Лукаса. Окремо їсти ці компоненти, з м'ясом вирвані з прабатьків, не рекомендується - боляче кислі інгредієнти. Але все разом, зварене на повільному вогні і подане на блискучому блюдце DVD-диска, мало того, що їстівне. Воно ще й смачно, і пахне новизною.

Молода студія Petroglyph з кумедним логотипом відмахуватися від літаючої тарілки дикуна - аж ніяк не жовторотий пташеня. Під тепле крильце LucasArts, покинувши незатишне гніздо EA Games, перебралися розробники, добре відомі нам по серії Command & Conquere. А з ними - і невловима атмосфера C & C ігор. Незважаючи на те, що в EaW повністю інша механіка, ніздрі безпомилково вловлюють хвилюючі запахи Tiberian Sun і Red Allert. І чорт знає, що їх дарує. Чи то важка бронетехніка, то чи піхота, то чи упор на візуальне виконання битв. А може, в усьому винні ті три гранатометчика, що безуспішно намагаються розстріляти взвод противника? Або вибігає з зруйнованої будівлі солдатня? Як же. Пам'ятаємо-пам'ятаємо.

В оформленні гри немає нічого несподіваного. X-Wing'і, AT-AT, Stormtrooper'и, Star Destroyer'и, музика, звуки, моделі, герої - концепт був повністю готовий вже пару десятків років назад. Важке дихання Дарта Вейдера, звучні махи світловими шашками, біпканням лазерних пістолетиком, бібікання R2-D2, скрипучі шестерінки Walker'ов - навіть із закритими очима безпомилково вгадується Star Wars. Не часто в стратегіях зустрінеш EAX 4.0, а в EaW він мало того, що є присутнім, так ще і відпрацьовує себе на повну котушку. Звук відмінно позиціонується, на слух можна вловити не тільки положення, але і відстань загону від центру екрану.

Наступаюча армія - воістину величне видовище. Урочисто марширує піхота, за ними бадьоро тупотять AT-EE Walker'и, слідом крокують мастодонтоподобние АТ-АТ, за ними мляво шкандибає гарматна обслуга. І все це під урочисту, знайому до тремтіння в колінах, музику. "Так, Імператор! Ваша воля буде виконана! Слава Імперії!" Дрімав до цього комплекс підкорювача всесвіту прокидається, амбіції злітають до стратосфери і спрямовуються до краю галактики, хочеться руйнувати і панувати, панувати і руйнувати, викорінювати опозицію і встановлювати свій порядок. І графіка служить відмінним паливом для палаючої спраги влади. Ладні моделі, відмінний дизайн бойових локацій, яскраві спрайт лазерів і чудові вибухи вимагають більше вогню, більше смертей, більше руйнувань. Маленька фігурка Дарта Ведера носиться по полю і шматує шашкою республіканців. Він знищує техніку і розкидає в сторони людські фігурки - ультимативний герой, який поодинці може знищувати середні армії і брати невеликі укріплення. Але і він - всього лише блоха, порівняно з потугою Імператора. Це не гра - це справжній чемоданчик з оплесками для шанувальників Star Wars. Чим довше в ньому копаєшся, тим більше хочеться плескати в долоні. Хочете покерувати Death Star? Буде вам і така радість.

Кампанія - головна принада SW: EaW. Визначившись зі стороною (Імперія або Республіка), будьте готові до десяткам найнесподіваніших завдань по шляху до завоювання галактики. Тут вам повний набір розваг, починаючи від банального "придушити бунт на планеті" до "перехопити повідомлення", "провести випробування нового озброєння", "нагнати втікача". Особливо весело займатися останнім в масштабі галактики. Разом з тим, ніхто не заважає до початку сюжетної місії злегка погундосять, відвоювати систему-другу, налагодити інфраструктуру на підкорених планетах і підкоп сили. Час підібрано вдало - якраз після третього епізоду. Анак отримав механічні ручки-ніжки, маску, чорний плащ і приступив до посади вселенського лякала. Зірка смерті ще не зібрана, АТ-АТ тільки-тільки готується зійти з конвеєра. Зате в міру завоювання в лад вступає добре знайома техніка періоду з четвертого по шостий епізоди.

Всесвітня глобалізація

І тут варто, нарешті, зробити застереження. Empire at War - це далеко не RTS, як вважають багато хто, розглядаючи соковиті скріншоти. Компанія Petroglyph використовувала RTS складову в якості легковажного макіяжу, який майстерно приховує під собою серйозне обличчя глобальної стратегії. Саме глобальної, що має на увазі одночасне керування безліччю планет і армій. У цьому режимі відбувається основне, найважливіше дійство: розвідка сил противника, шпигунство, крадіжка ресурсів, будівництво наземних баз і орбітальних станцій, штампування флоту і техніки. Планети в галактиці істотно відрізняються один від одного за рядом параметрів. Кількість принесеного доходу, місце для будівництва інфраструктури, погодні умови, що впливають на наземні битви. Під час дощу або пилової бурі, наприклад, ефективність армії істотно знижується. Додатково деякі планети мають, що називається, глобальними бонусами: все Stormtroopers отримують + 35% до здоров'я, танк T4-B отримує додатковий 25% бонус до атаки. Немає глобальних бонусів - отримаєте приватні: будівництво техніки коштує дешевше, наземні бази невидимі для противників, дохід від планети істотно вище, ніж у інших.

На етапі завоювання галактики необхідно твердо розставити пріоритети, відзначити важливі планети, сконцентруватися на їх захопленні, забезпечити оборону нативних планет, провести розвідку. Будівництво сильного флоту влітає в копієчку, але без нього неможливо здійснити висадку дешевих наземних сил. Сконцентрувавшись на створенні потужної ударної групи, ризикуєте зазнати поразки від атаки по всіх фронтах. Виробляючи зачистку в одному секторі, приготуйтеся до того, що противник буде підгризати вам хвіст з протилежного кінця. І завжди потрібно тримати вухо гостро проти інсайдерів. Республіканці годуються імперськими технологіями і безсовісно крадуть фінанси, тому під рукою завжди корисно мати парочку мисливців за головами.

Здавалося б, що такого, нехай собі ворог відгризає планети, а ми розвернемося і ка-а-ак дамо в ніс ... Тільки всю інфраструктуру на відвойованої планеті доведеться відновлювати заново. А це вимагає, по-перше, колосальних інвестицій (вистачить, щоб побудувати середніх розмірів флот) і часу - будівлі і орбітальні станції будуються дуже довго. Ось чому дрібними нападами можна легко знерухомити величезну імперію, спокусившись на тактику єдиного величезного флоту.

В цілому глобальна частина досить оригінальна і проста, щоб захопити навіть неофіта в жанрі. Ніхто не змушує лізти в нетрі політики, економіки, соціології, дипломатії. Вся дія протікає в реальному часі, але ніхто не заважає натиснути на паузу і віддати необхідні вказівки по всій формується Імперії / Республіці. Крім того, кожну планету можна вибрати окремо і коліщатком мишки наблизити, щоб оцінити неозброєним поглядом наявні будови і розподілити війська між наземною базою і орбітою (всього можна формувати до трьох флотів). Управління просте, гарною підмогою є система спливаючих підказок.

Будь-яке зіткнення, будь воно орбітальне або наземне, викликає поява питання: самим розгромити противника, або віддатися на волю калькулятору, який, як завжди, підсуджував іншою стороною? Тому раджу користуватися ним лише за істотної переваги. Хоч битви в більшості своїй і вирішуються "купа на купу", ручне управління дозволяє обходитися без жертв там, де комп'ютер обов'язково втратить пару АТ-АТ.

орбітальний удар

Захоплення планети проводиться в два етапи. Спочатку космічний флот штурмує орбіту, а потім вже не землю йде десант, щоб знищити будови і живу силу противника. Тільки, збивши непідйомну для противника армаду, ви не зможете прокотитися нею по всій галактиці, без праці знищуючи містечкові опору. Проблема в тому, що розробники з метою дотримання балансу поставили жорстке обмеження на присутність кораблів в системі планети, а замість загиблого дозволили викликати підкріплення з залишився флоту. Через це противнику ніхто не заважає боротися з вами на рівних. Само собою, великий флот все одно переможе - просто задавить постійно прибувають свіжими силами. Але і його пощіплют грунтовно. Особливо під час штурму орбітальної станції, наїжачений лазерними турелями і постійно штампів ланки X-Wing'ов.

Захоплення орбіти і битви на землі - речі тут глибоко другорядні, спеціально розраховані на швидку перемогу / поразку. В даному випадку космічним битв не пощастило. Вони вийшли занадто простими. Весь бій - це боротьба двох рояться вуликів, де бджілки-винищувачі знищують один одного на тлі величезних маток-круизеров. Усвідомлено управляти цим бардаком не виходить, просто чекаємо, хто кого, так шльопає на кнопку підкріплень. Бої двомірні - аж ніяк не Homeworld, зате у кожного лінкора є кілька вразливих точок (двигун, гармати), які можна збити, знерухомити або роззброївши його. Ось і вся тактика. Зате виглядає чудово. Іноді ці битви розв'язували тільки для того, щоб зблизити дві армади, включити "кінематографічно камеру", відкинутися на спинку крісла і просто насолодитися медитативним видовищем розвалюються на шматки кораблів. Якби камера не намагається вічно залізти під хвіст Круізер або відправиться в відсторонене подорож по системі, було б взагалі чудово.

Штурм землі-матінки

Взяттям орбіти тільки блокується сама планета. Для того щоб повністю захопити систему, необхідно підводити війська і засипати противника десантом. Однак користь від припаркувався флоту на цьому не закінчується. Завдяки йому в будь-який момент можна відбомбилися по будь-, що знаходиться в полі зору, точці. Один такий візит може з легкістю не те що переважити чашу терезів на вашу сторону, але і взагалі залишити від противника скорботну купку попелу і оплавлені черевики.

Рівні камерні. Невеликі. Ті, хто має просту "коридорну" архітектуру з декількома шляхами обходу. В цілому механіка елегантно запозичена з Ground Control 2. На карті зазвичай є кілька Reinforcements Points (RP), захоплення яких дозволяє десантировать підкріплення в дану конкретну локацію. Причому, від цифри, що бовтається над RP, залежить, скільки саме десантних ботів ви можете скинути. Крім того, є і заздалегідь підготовлені місця для будівництва турелей / медичних станцій / ремонтних центрів / радарів. Що-небудь одне на вибір. І цей вибір деколи дуже складно зробити, оскільки необхідно все і відразу.

У більшості юнітів є спец-можливості, здатні здорово переломити результат битви. Так, AT-AT може несподівано розродитися загоном Stormtroopers, а Waker'и - взяти під обстріл зазначену зону. Така ось купа мала, що складається з шикарних, ефектних вибухів, лазерних променів і завалюються техніки.

"Але і цієї ще не все!" (С)

Перекинувши Республіку (або Імперію), користувач залишається перед вибором: почати другу кампанію або ж відправитися на простори Мережі, щоб знайти собі підходящого партнера. Звичайно, можна відточувати майстерність і в Skirmish проти комп'ютера, але різниця між дурнуватим ІІ і живою людиною вельми істотна, так само як і задоволення від виграної партії.

А пропонують нам на десерт рівно чотири страви. Любителі глобалізації можуть піти далі відточувати майстерність в режимі Campaign проти людини - по суті, та ж кампанія, тільки без вказати на предмет розробників, скриптових роликів і нестандартних завдань. А любителі швидких поєдинків будуть приємно здивовані тим, що в SW: EaW ховаються дві мініатюрні RTS'кі. Саме ці режими припадуть до двору любителям динамічних і веселих поєдинків.

Space, як зрозуміло з назви, відбувається в космосі. Є база - джерело удосконалень і нових підрозділів, які потім можна телепортувати в будь-яку область, що знаходиться в полі зору наших кораблів (за винятком орбіти ворожої станції). Є ресурси, які необхідно контролювати не стільки для того, щоб самому швидко розвинутися, скільки заради того, щоб цього не зробив противник. На жаль, і цей режим і подальший страждають зайвою простотою. Видів техніки трохи, причому, у наявній немає навіть численних характеристик. Розвиток здійснюється по одній наявною схемою. Непогана гра на пару вечорів, легка і доступна, що дозволяє навіть новачкові скласти конкуренцію досвідченому користувачеві.

Режим Land, у якого існує ще й різновид Land Control (перемога присуджується тому, хто контролює більше RP), вже більш цікавий, ніж Space. Маємо одразу ж відбудовану базу, можливість захоплювати ресурси, будувати техніку і проводити удосконалення. На відміну від стандартних RTS, тут поліпшення зникають в яскравому спалаху вибуху, який створив їх будівлі, а підрозділи не вибігають з будиночків - їх нам скидають в RP. В іншому все те ж. Хто захопив всього, та побільше, той і виграв. Але для того, щоб захопити "всього і побільше", необхідно контролювати карту, але вона сповнена обходами, а солдат для контролю так мало. І доводиться ганяти підрозділи туди-сюди, утримуючи позиції і відбиваючи у противника бонуси. Битви і раніше мало, чим відрізняються від звалища дітвори в пісочниці. Тактика в EaW не в пошані, філігранне володіння мишкою зовсім не обов'язково. Доводиться тільки не забувати про принцип "камінь-ножиці-папір", руйнувати шахти противника й громадити сили перед вирішальною атакою.

Diagnosis

Студію Petroglyph варто подякувати хоча б за те, що вона не стала ліпити черговий C & C клон, зважившись на незвичайний симбіоз трьох повноцінних жанрів. Під ніж пішли всі їх "зайві" і "складні" деталі, але це не завадило SW: EaW порадувати нас в міру простим і, разом з тим, глибоким глобальним режимом. Не пощастило RTS-складовим. Якщо в тілі кампанії вони виглядають вельми органічно, то вже в багатокористувацьких поєдинках відкривається їх завидний примітивізм. Спочатку весело, але через пару партій долає смертельна нудьга від одноманітного повторення одних і тих же ходів. Проте, SW: EaW - це відмінний подарунок для всіх шанувальників серії Star Wars, який вирізняється чудовою графікою, приголомшливим звуком, цікавої кампанією і доступністю.

Pro:

  • витримана стилістика всесвіту Star Wars
  • сучасна графіка
  • відмінний звук
  • цікава кампанія з достатньою різноманітністю місій
  • вдалий синтез глобальної стратегії і RTS (в космосі і на землі)

Contra:

  • мале різноманітність підрозділів
  • надмірна простота RTS складової (в космосі і на землі)

Віталій Казунов aka Lockust ( [email protected] )
Опубліковано - 1 березня 2006 рЧуєш?
А може, в усьому винні ті три гранатометчика, що безуспішно намагаються розстріляти взвод противника?
Або вибігає з зруйнованої будівлі солдатня?
Хочете покерувати Death Star?
Будь-яке зіткнення, будь воно орбітальне або наземне, викликає поява питання: самим розгромити противника, або віддатися на волю калькулятору, який, як завжди, підсуджував іншою стороною?

Бизнес новости © 2016 Мой самый лучший блог!