{ Новости Бизнеса } Все будет замечательно...
войти на сайт Бесплатно можно смотреть фильмы онлайн и не забудьте о шаблоны dle на нашем ресурсе бесплатно скачать фильмы c лучшего сайта

УКВ радіотелефон на судні, правила використання

Кожне судно повинно бути обладнане УКВ радіотелефоном відповідно до вимог Конвенції «СОЛАС-74» (Глава IV, частина С, Правила 6-11). Експлуатаційні вимоги до УКХ-радіотелефону визначені Правилом 14 з посиланням на Резолюції ІМО А.609 (15) і А.694 (17).

Органи управління УКВ радіотелефонних каналів, необхідних для безпеки мореплавання, повинні перебувати безпосередньо на ходовому містку в місці, зручному для управління судном, і там, де це необхідно, повинні бути передбачені пристрої для забезпечення радіозв'язку з крил ходового містка.

Робота з трубкою радіотелефону може бути незручною і відволікає від спостереження; з цієї причини телефоном тільки бути змонтований на посту управління судном таким чином, щоб при його використанні можна було дивитися вперед по ходу судна.

Відповідно до Правила 12 (Глава IV, частина С) «СОЛАС-74» на кожному судні, що знаходиться в морі, має вестися, коли це практично можливо, безперервне слухове спостереження на каналі 16 УКХ і на каналах, обумовлених правилами плавання і передачі інформації з безпеки на морі в даному районі плавання.

Відповідно до Правила 12 (Глава IV, частина С) «СОЛАС-74» на кожному судні, що знаходиться в морі, має вестися, коли це практично можливо, безперервне слухове спостереження на каналі 16 УКХ і на каналах, обумовлених правилами плавання і передачі інформації з безпеки на морі в даному районі плавання

Радіотелефон на містку

Це спостереження має здійснюватися з місця, звідки зазвичай управляється судно.

Вахтовий ПКМ зобов'язаний забезпечувати постійну радіотелефонну вахту на частотах лиха (канал 16) і на каналах, обумовлених правилами плавання в даному районі, при цьому може знадобитися одночасна робота двох радіотелефонних станцій.

Радіотелефон на містку повинен використовуватися, як правило, тільки для цілей безпеки судноплавства, зв'язку з портовими властями і операторами СУДС, для офіційних ділових переговорів і зв'язку при надзвичайних обставинах. Сторонні переговори по радіотелефону неприпустимі.

При веденні переговорів по радіотелефону слід витримувати встановлені міжнародні процедури радіообміну і враховувати можливі обмеження.

Рекомендації по використанню радіотелефону на море прийняті в міжнародному плані і існують у посібниках, з якими судноводій повинен ретельно ознайомитися:

  1. Керівництво по використанню УКХ зв'язку на морі (№9044), прийняте Рішенням SMC.39 (13.10.78) з подальшими доповненнями та змінами;
  2. Стандартний морський навігаційний Словник-розмовник (№9048), прийнятий рез. ІМО А.З80 (10) з наступними доповненнями і змінами;
  3. Стандартні фрази ІМО для спілкування на морі, прийняті SMC / Circ.794 і А.918 (22) з наступними доповненнями і змінами;
  4. «SEASPEAK» Training Manual (1988).

Переговори повинні бути короткими, наскільки це можливо, щоб не перевантажувати канали УКХ.

Переговори повинні бути короткими, наскільки це можливо, щоб не перевантажувати канали УКХ

Контейнеровоз Maersk Line

В даний час більшість морських судів обладнані радіотелефоном, що дозволяє встановлювати двосторонню УКВ радіозв'язок ( «судно-судно») і використовувати її для попередження зіткнень судів. У ряді випадків це потрібно і місцевими правилами плавання. Однак, як показує практика, використання радіотелефону для цих цілей не завжди корисно і навіть може виявитися небезпечним, як показано нижче.

Можуть виникнути невизначеності, пов'язані з ідентифікацією судів і з інтерпретацією отриманих повідомлень. Вночі, при обмеженій видимості, коли в районі присутні більше двох судів, необхідність ретельної ідентифікації суден - «співрозмовників» набуває важливого значення, проте надійна ідентифікація рідко може бути гарантована.

Навіть якщо гарантується надійна ідентифікація судів - «співрозмовників», існує можливість нерозуміння між сторонами через мовних проблем. Нечітке, неточне або неоднозначно виражене повідомлення може мати серйозні наслідки, як би побіжно боку ні пояснювалися мовою, який вони використовують.

Цінний час може бути витрачено даремно, поки судноводії на зближуються судах намагаються встановити контактно радіотелефону і узгодити свої дії замість того, щоб негайно діяти відповідно до «МППСС-72» або місцевими правилами плавання, поки для цього є достатньо часу і простору.

Цінний час може бути витрачено даремно, поки судноводії на зближуються судах намагаються встановити контактно радіотелефону і узгодити свої дії замість того, щоб негайно діяти відповідно до «МППСС-72» або місцевими правилами плавання, поки для цього є достатньо часу і простору

Порт Палдіськи Лиунасадам

Існує ще одна - і дуже серйозна небезпека, що, коли радіотелефонний контакт буде встановлено, надійна ідентифікація гарантується і немає труднощів, пов'язаних з мовою або розумінням повідомлень, сторони можуть спробувати домовитися про вибір такого способу дій, який не буде узгоджуватися з «МППСС-72 ». Це з більшою ймовірністю може призвести до зіткнення, яке сторони намагалися запобігти.

Судноводії повинні вміти правильно, грамотно і ефективно використовувати УКВ-радіозв'язок для попередження зіткнень судів, в тому числі - отримувати важливу додаткову інформацію про наявність, стан і рух інших суден, уточнювати їх наміри, погоджувати місце розбіжності при плаванні в складних умовах і т. Д . при цьому судноводії повинні чітко розуміти і враховувати ризики, пов'язані з використанням радіотелефону при розходженні суден, і строго керуватися в своїх діях «МППСС-72» або місцевими правилами плавання я.

Пропонується до прочитання:
«Система суднових повідомлень» і «Маршрутні донесення з судів»
Прийом «ІПБ» по системі «Safety NET»


Бизнес новости © 2016 Мой самый лучший блог!